hemma från jobbet!

ja dåhar man varit jobb hela kväällen.. haft faktiskt gått bra.. elelr jag hyfsat eller jaa.. ? bra föär att jag ändå e så pass ny.. haha tycker jag själv juu haa. mn ska ej säga för5 mycket går dte kanske ej bra imorgon.. vi får se.. ska köra kväll då med iaf! det e svårt att skriva lista och såå.. mest så di vet becka ! hihi..  haha jag valde eller jag jag ska se hur jag känner men det ser ut som jag tar alla dagar.. det e ju allt gutt med pengar i slut ändan sååå.. dock i januari men ändå..

idga har jag fått veta att de fått mejl av anton som jag jobbat med tidigare på skogström.. haha han vill komma och jobba om jag fatta det rätt hehe.. vi får se.. peter snakca om att han skulle komma när  jag var borta..vi får väl se..
berätta det för ted..han bara haha då tar han det jobb som du kunde fått när du kom hem haha! men vi får väl se vad det blir.. ska inte stängar några dörrar iaf!

nuska ja sova.. skulle bara in om och skriva lite.. klla penagr på mitt konto..skit drygt att inte veta vad man har när man ska handla osv...

godnatt!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0