ja då blev det hem till mamma och pappa...

ja nu har jag bestämt mig.. aha ! eller ja jag tror det blev rätt. iaf..
ska hem till mormor och ove med pappa fixa lite hos dem..sen till sjöbo hämta lillsyrran klla på brillor.-. det är någoot ja vill mer än hon. men jag vill att vi ska dit ts.. se vad det finns.. :P

sen ikväll blir det pappersarbete med mamma.. JA just det..får kasnke ta med lite papper till dem.. så vikan titta igenom osv...

actera utförsäljningen skulle ja vilja till men samtidigt känne rjag att jag inte behöver något. och jaaa.. emma kund einte gå.. känns inte kul att gå dit själv!


// Sara ( börjar bli duktig på att blogga :P) dock skriver jag kanske inget kul haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0