Julafton idag...

jaa idag är det den riktiga dagen haha :P JULAFTON! fast min dag igår kändes som samma hihi..

blir julmat idag med, hos min familj idag.. ska åka om en stund, typ när vi är klara och såååå, ska klä på mig..haha, vet ej vad men det löser sig. sen ska vi till mormor och ove först:D har ju typ princip fått julklappa av dem, eller jag av mormor såkallat men jaa dte kan ju vara från ove med.. men vi har ju liten julklapp till dem :D

sen är vi i frenninge hela kvällen , äta julmat och så. idag är det ju KALLE ANKA med !

imorgon blir det fest :P DET GILLAS! STARKT..hoppas att vi får sjukt trevligt.. alla töser som kommer haha och PÅGAR för den delen :P inte ilka många som ska med till VALLA men ändå :P

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0