JULAFTON

julklapparna är öppnade... så jaaa.. nu är där i stort sett till en BÄRBARDATOR eller jag laptop :P haha!
ska bara välja vilken, eller jag vet ju i princip..aahhh ! ska bara bestämma mig det sista då?

fick ett väldigt fint armband av teddddi idag med en söt berlock eller vad det heter.. det fick jag en av jill igår :D så jag kund eju fatta redan då hihi! men det gör inget.. funderar bara om det är lita stort ? Hmm.. ska tänka lite på det! går ju att  fixa! tack ted! han fick massa beckfilmer hehe !
fick lita småsaker av min lillasyster hihi.. hon själv har då däremot fått det största paketet.. en NALLE haha som hon velat ha i flera år...

usch jaaa.. nu har man ätit kallt på julbord, varmt på julbord, snackat om julbord.. ätit risalamalta, massa godis... nötter... snart blir det mandel mussol..mmmm det ÄLSKAR jaaaag!

// Sara

sen blir det snart hem, ska sova.. upp ganska tidigt imorogn tror jaaa... hmm får se! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0