julkalendern!

jaa idag sov man lite längre men jag titta på julklálenderna på datorn haha.. lika bra går det..
igår blev det 15 timmars pass, på jobbet.. det går bra när man är i det men man blir trött efter! det sjuka är att jag fått fler dagar nu.. på något sätt har jag fått lördag! ? sen har jag fått långpanna på måndag för becka ska vara ledig. visst det ska jag ju okej till men inte visste jag att jag skulle jobba långpanna lördag då.. och jobba söndag! hmm..sen måndag! ajja det löser isg nog.. på något sätt... sexdaagar med tyåp 75 ? timmar.. ojj.. jag får se hur jag gör.. ska snacka med peter idag!  DOCK få rjag se det som ett tillfälle att tjäna pengar :D
men de andar veckorna hur tänker han där? fattar ikke...
igår fick vi vår nya bok :D GI dag för dag! jaha... dock vet jag inte när vi ska börja med det ? passar ju inte så bra in nu när man jobbar som man gör.. men det löser sig nig på något sätt.. JAG ska testa iaf!



// sara

från lages 60årsfest...



jooo.. igår sms jag och emma D jag vill passa felicia :D skulle var väldigt kul iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0