Linaaaaa.. DIN julklapp

ja min kära lilla syster.. har jag typ fixat lite till på din julklapp :D ska man bara få ut den med om man säger såå...
men jag hoppas det blir bra.. och att du kommer gilla den.. annars ? hmm ja det får vi se.. men jag tror nog att det kan bli skoj :D


var inne på mitt KONTO nu igen.. titta lite då hade min andra lön också kommit in, fast jag får ej den förens på måndag den 22 men gutt ändå... längtar tills den lönen med.. haha!  till att jag blev så GLAD över att jag ska få pengar så har jag fått en bättre motivering till jobb idag.. sen hoppasjag bara att de andra två dagarna flytter på.. hihi...


ted, hoppas det går bra med julklapparna !

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

få ut? nu blev jag nyfiken. Hit med julafton och presenten! hahahah XD

2008-12-20 @ 19:12:33
URL: http://linathegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0