lokalbladet

ja idag fick man hem lokalbladet.. jag som oftast är i skurup läser ju det men nu när jag passera landet och SJÖBo fick man ju titta i det med..
när jag kom in ett par sidor insåg jag att det handla om ANNA HERTZMAN en lokal talang från YSTAD 8 fast om sanningen är helt rätt trorligen skurup) haha men inte var hon med i det bladet utan i SJÖBO bldet haha!

iaf den som vill lyssna på denna skånska talang som gjort en FIN låt med någon från perikles kan du kolla på:
http://www.myspace.com/annahertzman
Lyssna på låten " det finns nån annan nu"


mamma och jag kom inte så långt med papprena,, jag får helt enkelt ringa till dem och snacka.. haha sen hjälpte jag lina med engelskan och det sluta med ATT HELA familjen titta på BONDE SÖKER FRU! haha... alla har hittat varsin GODISBIT..haha imorgon får man se hur de hard et på resan tror jaaaa..haha dockvar jag inne på internet och hitta en bild på Wille ihop med någonhelt annan..men man vet ju ej.. vad det betyder vi får väl se!


// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0