ojj vad arg man kan bli!

jaaa jag sms emma om på fredag haha sen kom jag på att jag ville spela bingo så jag sms henne och fråga, haha hon bara att vi kunde ju dela en lott hehe. när jag då sa till ted " vi ska spel bingo med emma och fors" han bara jag ska inte spela bingo osv, skriv att det är du som  vill osv osv, haha surunge, dock var han typ lika sur hela dagen igår, så det förvånar  mig ikke hehe! som tur var åkte vi till malmö då  jag och lina!

men det slutar nog med att vi spelar lite bingo och TRÄFFAS, det är ju viktigaste>!! :D

dock kommer väl det en ny runda sen, jag har ju börjat packa och lina sover i soffan, blir lita städ och sååå sen ...hihi :P

ska nog gå och handla nu iaf!    VÅRAN  BINGOLOTT!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0