om snart två veckor..

ja  inatt! då man skulle försöka sova, låg jag och ted och prata! och jag börja drömma om vår resa.. gudddd vad man längtar fast man ej kan fatta hur det ska bli... om man kommer trivas.. fast jag tror nog att några veckor ska mankunna sysselsätta sig där.. hihi vi prata om shopping.. om jag fatta det rätt är det mellandags rea när vi kommer ner haha :P skoj men FARLIGT.. kan ju gå mycket pengar hihi..sen har vi prata om att vi ska kanske resa rutn lite.. kolla och såå..

ja den 5 jan åker.. viii imorgon är det EXAKT TVÅ VECKOR och det är ofattbart om  jag får säga det själv..haha känns som man borde hinna men en massa saker innan det. får väl se vad jag hinner och jaaa... ........vi får se


lina min syster... tänk så kan du komma vecka 8 om vi är där nere då :Phaha hade ju varit sjukt skoj..kanske du och JILL ? hihi:P

får passa på att träffa FAMILJEN innna man åker!
maja kanske ska flytta hem till mina föräldrar.. dock blir hon BONNA KATT då :P

// sara


       SYSTRAR :D

snart jobb.. när ja kommer hem är jag ledig hela JULEN :D
LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var på valla med Julita, Hannah, Jennie & sabine. :)

2008-12-21 @ 23:48:21
URL: http://linathegirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag vill komma dit! BRUN & SHOPPING! så häärligt

2008-12-21 @ 23:48:59
URL: http://linathegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0