sitter man och velar,,

ja då har man ledigt en bra tid nu.. hehe..den 5 jan bär det var till varmare länder..  dagen idag gick bra..jag blev lita rädd en stund när man kände att maten gick rätt bra och det var typ hälften av gästerna kvar..men jag och ATON löste det..ja anton min gammmmmmlaaaaa arbetskamrat kom till  YSB..haha nu får han ta över när jag åker bort hihi!

ikväll är det personal fest för YSB men jag är inte där..för jag fick jobba..så är det när man är ny visst! men det är okej..känner typ inte så många där! men hopaps ni har kul, framför allt du BECKIS ;)
ses snart!


ja jag velar om det här med dator men jaaa, får väl våga..haha! vill ju ha.. e lite rädd för visa saker bara men jaaa.. SKÄRP dig haha :D

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0