tack för ikväll!

har man nyss komit hem från emma och fors.. mycket trevligt.. med 3rätters på en måndag.. mycket trevligt :D tack så jätte mycket..hihi vi titta på film var skoj, sen var jag med emma i tvättstugan en stund hihi :P gulllllla med felicia men jaa det gick upp och ner.. en stund glad, sen lite ledsen sen glad.. osv :D

imorgon börjar jul firandet :D 14.00 ska vi vara hos teds familj.. med glögg ochsåå tror ja :P haha.. trevligt.. blir juuu julklappar då :P
sen onsdag hem till mina föräldraa med mat osv.. hihi ska bli trevligt det med! kalle ankas jul osv!

// Sara

har ej bestämt mig, fattar  inte vart jag tvivlar .. mycket pengar om iaf den inte är som den ska vara osv osv.. vad e jag rädd för? borde ju gå och lösa på något sätt ? finns väl garantin eller något ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0