vad ska man göra idag då?

ja nu sitter jag här själv idag igen..haha det e ju nadra dagen men ändå:O  haha.. imorgon är vi lediga tillsammans..
det är ju faktiskt inte så att jag inte har något att göra idag utan att jag  har olika saker som jag borde göra.. dock vet jag ej hur allt ska gå ihop..!

* jag behöver prata med mamma och några papper. pappa vill då att jag ska kommahem!
* jag vill tfäffa min lilla syster och pröva glasögon med henne
* jag vill gå på utförsäljning ikväll på actera.. där är min stora fråga..behöver jag något ? där. e där något.. samtidigt kan där ju vara haha !

ajjaaaaa... jag får tänka lite! ska äta frukost nu och läsa tidningen :D

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0