18 + fest

jaa ikväll blir det 18+ fest haha det e lite synd att man känner sig gammal redan vid 20 års ålder men det löser sig! haha :) ska bli trevligt hayha tror jag.. vet ju inte riktigt vem ska dit med någon känner man nog! hopas jag iaf!

nu har jag jo0bbat klart för denna veckan känns himla skönt! nästa veckA NYA TAG OCH  nytt julbord...


var på gymmet i morse.. skit härligt :D niiicccce!  var dock jobbigt!


emma och fors titta in om med lilla felicia precis :D hihi jag fick passa henne helt själv haha typ 5 min :P börjar ju brta! haha de var och handla godis :D hade varit ocg fotograferat henne idag! vill se bildern nu nu nu :D


// sara

snart fest.. måste fixa mig! blir väl en klassiker med det vanliga hha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0