ännu en dag och träningspass

japp näst sista tisdagen på jobb var det idag jaaa :D  har gått bra.. nu när det närmar sig e det med blandande känslor om jag får erkänna! ted e liksom "mitt jobb" haha, det e där jag träffa visa stammisar osv osv..  jag har mitt där liksom. men den tiden den sorgen..måste ju komma vidare har ju tusenideer jag vill innan ja blir gammal :P haha när jag tänker på saker vill jag ju göra allt på en gång!


nu ikväll satsa jag på ännu e aerobic pass.. med kicki de är sååå himla sköna.. man blir såå härligt trött.. BRA SARA!
 nu sitter jag och såå mumsar på min kvälls mat.. ska snart duscha sen prata med min kära.. och till slut sova,.. för ännu en dag!

// Sara

becka snart ses vi på jobb ts :P

Kommentarer
Postat av: Lina

fan vad skoj att du ska jobba med henne ju:P och så får du pengar för att du jobbar där.. hur många dagar blir det att jobba förresten?

2008-11-05 @ 19:19:04
URL: http://linathegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0