jobb jobb jobb...

jaa man jobbar och ståri om jag får säga haha :P dock när jag räkna mina timmar blev det inte så himla många..  fast det känns osm det.. det e ju dock kvällar visa som jag inte e så van vid haha! blir ju skillnad då.. typ att sluta över 12 på natten.. menmen.. idag har gått bra fast beckis ej varit med mig :d haha :P

hon har ju gjort av , med sin lön på ULLARED :D aha!!

teddis jobbar också för fullt 11-23.30 nu tre dagar i rad! oj oj! tar påkraften! men han tycker det e skoj så.. bra ju..!dock andra dagen nu!! haha

ikväll blir det lumgt blir handla bröd till ted.. duscha lännnnggeeee.. titta tv kanske ? sitta här haha ::P


// Sara



Kommentarer
Postat av: R Eriksson

usch ja, det blev mycket handlat :P hahah det fanns inga gränser :P

2008-11-27 @ 17:49:23
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0