jobba jobba jobba...

ja giår börja man vid två, sluta vid 24.. kan säga att man var rätt trött då., men det funka såå :D hihi.. det som inte var helt postivit var att en av kallskänkerna sjukskrev sig igår.. och två veckor fram.. tror inte hon komme rigen.. elle r? man kan ju hoppas.. det verkar vara mycket att göra nu så... till julborden och så.. det första julbordet kördes ut i helgen.hade nog  gåttt bra haha




för typ en dag sen satt man och frös i lägenheten.. nu e h'är skit varmt sen agne var här igår..haha.. nu håller jag på att dö för det haha.. har ont i huvudet idga.. inte alls kul.. inte  bättr3e  för mig med denna värme.. aja.. hoppas vi frå rätt på det!
TED e på sitt nya jobb idag.. testar.. hoppas det gr bra för honom :D håller tummarna!

snart ska jag end ag på mitt  jobb med REBECKA :D
ses snarT!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0