näst sista gången

jaa då var det näst sista gången ted åker till lumpen.. det känns blandat haah :P men jag hoppas att det blir bra när vi bor ihop på heltid igen,. känns dock som att vi måste iväg fårn det vardagliga.. tesat p¨å något nytt här i världen.. hihih jätte månag som gör det,.. resor.. pluggar lite här och där.. osv... typ åka på båt och såå

såå jag vill också göra något... hihi

HOPPAS!

gårdagen var jätte trevli.. trevliga töserna frida och emma.. som jag ej dirket festat med innna.. senlilla gisela..dock var hon väldigt upptagen på valla.. såå tur frida och emma var där då :D tack för igår!

gör nu ikväll då? hmm.. ska sova tidigt hade jag tänkt ringa till mammsen :D


// sara


Kommentarer
Postat av: Lina

sööt bild :P

2008-11-04 @ 17:48:54
URL: http://linathegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0