trött som en lathund!

är skit trött.. varit ännu en helg dag..

frissan ny klippta toppar och härlig färg :D me like :D
 sen jävla skiten för a kassans skull..ajja det löser sig nog-
sen hem till landet snacka med min häst :D myssss.. :P fixa fötternapå henne...
lina kom hem, klippte hennes lugg..shit vad hennes hår har växt.. helt sjukt.. :P avundsjuk..kan jag lova..

sne kom  mamma... prata ochh spååå ;:D sen tog vi vår katt som de passat körde ner snabbt tillmormor och ove hälsa på :D

sen har jag tränat.. höllpå att dö efteråt dock.. vet ikke vad som hände.. kass mådde jag.. fick som tur i mig lite mat..känns  bättre nu.. men är trött.. väldigt!

sova snart!

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0