Bra sara!

jaa då harman varit på ännu ett aerobic pass.. skit bra Sara! :D är tröttnu bara hihi men det e bra kasnke jag somnar och inte ligger och tänker på morogn dagen..(jobb)

det som är roligt  är att ted har ju varit lite sjuk men idag åkte han ut i fält igen och  fick skjuta robot.. det som han velat nu dessa dagarna han ej varit ute i fält.. och han PRICKA det med.. så blir det KRIG blir han in ringd tror jag :P haha den tiden den sorgen,... det e ju roligt atta det gick bra idag och att du e glad för det.. sen imorgn kommer du hem,jag hade tänkt ut och äta men jag vet ej vad du vill. så vi får väl se.. !!


nu ska man uppdatera sig om lite jobb på internet haha !


// Sara

Kommentarer
Postat av: R Eriksson

bra ted! nu är mamma stålt! ;:) hihi

2008-10-09 @ 20:28:37
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0