en vecka har gått..

ja då var man tillbaka, kan inte rikigt förklara vad som hänt i helgen , men jag har ej hunnit blogg ich igår kväll när jag satt här orka ja antaligen inte...

min lilla syster blogg däremot igår :D www.linathegirl.blogg.se
besök gärna... :D hon e duktigt på att skriva och förkllrara haha !!!

mm i fredags kom lina efter jobb  åt sen hämta emma & fors osss körde til helene och tosk.. spela buzz och käka chips... sen sing star haha.. sen hem typ vid 2.. sov dirket...

lördag shopping i MALMÖ.. lina hitta någon demostration hon ville kolla på för det var typå massa poliser och hästar , hundar och massa människor som skrek haha iaf vi shoppa och såå blev en nuy VINTER JACKA.. och det blev en röd.. hoppas  jag gillar den..haha :P var väldigt osäker på färgen.. men jaaa än så länge känns det bra :D TUR haha... sen köpte jag en tröja med.. stickad.. snygg :D på veromoda... iaf hem sen, laga mat til oss två, hyrde en film med paris hilton. inte så bra.. men men.. sen sjöng vi sing star som bara den igen..s en sov vi :P


söndag.. upp åt frukost hem och lämna lina.. sen bar det av tilll TOMELILLA :D till GISELA... vi var ute och gick prata om allt mellan himmel och jord åt på bertils haha sen gick vi lite i byn haha... kola in var beundraren bodde ;) haha.. dit man cyklar tre på natten haha :P kärt.. sen fika vi lite och prata en massa läste kvällsposten och så...  sen  körde jag ehmm tll landet.. tog en tur på min häst, var skoj men hon var ej så pig som förra veckan.. men hon behöve röra på sig och jag med :D åt lite marängsviss och sååå..  sen körde jag hem... tröttttt......


// sara

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0