kall kväll i okt....Rosa bandet!

jaa regnet fortsätter att plåga os.. eller iaf mig när jag ska till och från jobbet haha.. eller mest ifärn idag.. mend et har gått rätt bra! ännu en dag på job.. bara två dagar kvar sen ska jag vara ledig igen :P haaha e mest det på helgerna nuhaha.. eller ja det e ju min tredje helg nu..men det e ju rätt skönt.. eftersom innan i aug jobba jag 5 helger i rad..d å känner man att livet försvinner..  visst att bli vuxen betyder jobb.. vill man ha PENGAR , karriär lära sig mcyket osv.. fast visst sen sak ju folk hjälpa en att  LÄRA SIG.. det e ju mycket egen vilja medn också HJÄLP:: hmm e skit lak för det..

jag har bestämt mig , ska ej gå där ioch hjälpa .. och jag inte får det jag villha frö det! hmm.. trött på att längta nu!


lyssnar och tittar halvt på idol.. tycker alla  bra på sitt sätt...

mm idag e det oktober och ROSA BANDET insamling börjar..jag ska som vanligt köpa ett.. måste man ju.. nytt varje år :D


// Sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0