Måndag

helgen går fort när man jobbar typ ena dagen.. lördag kväll blev det ju ted på fotboll och jag åkte till hans familj och åt.. satt och gloddde tv.. sen hämta jag ted. körde hem mööössss lite sen sov :D

igår söndag blev det hem till mina föräldrar , var hos mormor en stund, red min UNDERBARA häst , PACHA :D  busa ned neller ochh såå.. åt kvälls mat hos dem... senrae åkte vi hem, umgicks med emma och fors och lilla tösen :D hihi,. ted och hon prata en del :P såå himla kärt.. två månader.. dååå låter det typ.... wwwiiiii,,, hihi... aaahhhhhh ;) haha men det låter gulligt... titta på en rolig film och såå åt vi masssa gott godis :P chips med dipa osv ;) haha.. gott men ikke bra för min kropp... :)

idag måndag dagen med DDDDÅÅÅÅ.. ja ringde typ tre gånger inget svar.. sen ringde hon tillbaka.. kändes somhon visste redan då.. vad som gällde.. men nu e det överstökat iaf..haha nu VÄNTAR bara morgon dagen och typ 29 dagar till..ojj ojj.. tobbe kommer iaf snart.. hoppas med lite stöd ;) haha! nä men vi frå se.. har tänkt påd etta nu så.. känns bra!

idag har ted och jag varit här och där.. lite över allt.. (så just nu sover han ;) ) man blir trött av att åka massa runder.. vi börja dagen i anderslöv på thysells.. sen fortsatte det till nilsson i svedala, sen staffanstorp... lund, då blev det nova :P var och åt lunch på delikattesen i lund .. köpte dessert på patasseriet.. mycket trevligt alltihopa :d sen var vi då på nova kolla resväska till ted. men de hade ej den gröna.. så vi körde till burlöv.. och där fann vi den.. grön och fin :P så nu har vi vars en..jag rosa :P han grön :p båda ska vi synas.....



om en timme ska jag ut på dagens motions rund..jag & emma och lilla tösen..sak ut och gå :D SKOJ!!!! ska bli en bra runda precis som sist :D



// Sara


   våra  resväskor >:D

haha dessa passera vi påå nova lund,.. var tvungen att fota dem.. rätt coooolla men det gilla dem ikke!

 snygga hyllor :P   i soffan!

fotpall     soffa och soffbord... diamnter i soffaN :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0