nu är jag trött...

det e farligt att vara ledig och såå och sen börja jobba och stå en hel dag som vi gör.. at sedan gå på ett aerobic pass tar den sista "musten" ur ens kropp.. aha fast jag e ung så e jag sliten i knäna nu när kl e 21 :P haha


träningen gick bra, roligt var det..  en blev det e nyttig middag för mig själv.. dock fick jag ett trevligt samtal av  jenni , jätte skoj att hon ringde.. prata en bra stund :d skoj.. hopaps vi kan ses snart! de ska få en lägenhet nu i helgen.. och flytta in och så.. kan ju komma och se där sen.. hihi..
 nu pratar jag med min kärlek..  orkar ej skriva mer...

kan berätta att jag beställt klippning och färgning.. skoj.. dock inte först den 18 nov...

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0