ojj som det kan gå..

jaaa då var JANSTORP i sexan.. vann idag med 5-1 om ja inte hört fel.. ted e liksom uppe och ser det.. haha som det kan gå.. :P det eju skoj iaf. men hade jag vetat att ted skulle bara skit i mig ikväll hade jag väl inte tyckt att han skulle följa med dit.. så nu sitter man här, haah tycker syndom sig själv..jobbat och slitet.. och så sak man tillbringa lördagkvällen själv! hmm jaja...

emma hade iaf planerat det! hon åkte hem till sina försäldrar idag!

igår kväll hade vi myspys med emma och fors och felicia :D blev lite mat och så efterrätt sen tv tittande och godis :D

passning av lilla gumman som var rätt gnällig igår.. fick gå rundermed henne rätt mycket! fiota lite som jag skallägga in ... kommer senare!


PÅ MÅNDAG GÄLLER DET! haha !

// sara

Kommentarer
Postat av: R Eriksson

är det dax imorgon? lycka till gumman! ;)

2008-10-12 @ 16:00:04
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhopp! Ha en trevlig Söndag! :)

2008-10-12 @ 16:02:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0