Solen är här, gud vad härligt :D

ja då ska man snart ta på sig sina skor och ta och gå en runda med emma och felicia.. ska bli skönt.  dett e ju faktiskt väldigt härligt väder ute.. :D

emma skicka nyss helene och emilia ska kanske också med elelr ska vi ta en fika med dem sen.. hihi skoj skoj.. dock blir jag den ända utan bebis :P haha ,men jag får se det som att jag e barnflickan i det hela haha !

skönt att vi kommer ut iaf..

ikväll har jag dessutom bokat spingpass med så.. det blir nog bra :P haha!!!


ringt två samtal idag.. känns som helt okej givande.. haha, johannaoch fredrik hade dock ej så mycket planerat till dec inu.. men jag ska fortsätta kolla runder sååå..


ted min kära.. e inne på regementet idag med..lite synd om honom,..hoppas verkligen att han får skjuta annars hade du ju kunnat komma hem igår redan..  menmen.. håller tummarna :d


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0