tränat

jaaa idga gav man sig in på ett spining pass.. e väldigt trött men det e ju bra.. hoppas det e lite givande iaf.. dock var jag väldigt hungrig nu när jag kom hem.. inte äta för mycket gott hehe...

var ute och gick med emma en sväng innan idag.. sen har jag ätit på karl.johan här i skurup , trevlig lunch ställe.. får jag ju säga...

sen har jag snackat med BECKA :D vi får se vad som händer, men lite jobb e ju inte felhaha :P

varit på landäng och köpt en ny sadelgjord till hästen... ett rosa halsband till maja och ett strypkopel till nalle :P bra bra... :D
 Får INTE GLÖMMA  att skriva att IDAG FYLLER MIN KÄRA MOR ÅR..HAHA GRATTIS PÅ DIG MAMMA.. hoppas du haft en bra dga och att det e okej att jag inte kom idag..  hihi.. ted och jag får ju köpa något till henne.. förvänads värt var mormor där..hon hade köpt blomma och allt..heeh bbra mormor...


nu kallar faktiskt tv.. färjan och sen matakuten..

// sara


ps.... saknar min sambo TED !!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

hahahahahahahhahahahah!!! matakuten är bra:D ja mormor kom med blommor o allt. gullgit :)

2008-10-21 @ 14:27:54
URL: http://linathegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0