Aerobic - SKURUP!

nu 'är jag hemma fårn ett jobbigt pass..haha det e inte lätt att vara ny.. det som var bra idag var att vi var ju jätte många som var nya :D hihi.. men det gick bra till slut.. och jag ska fortsätta med det..  MÅSTE dessutom berätta att det har blivit jätte fint där nu..coh fräscht ... man blir sugen på att springa och styrketräna med.. men det blir kanske när ted kommer hem sen i nov.. :D  

nu har jag ätit lite med massa frukt och sen tagit en härlig dusch nu väntar snart sängen och en läs stund.. sen ska HJÄRTAT mitt ringa och säga god natt..haha lilla skogsmullen :P de skulle hämta vatten vid havet eller ngåot för att kunna tvätta sig haha ! ;)


/ Sara


      detta är jag sugen på..min ikke idag-- får bli i helgen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0