allra allra allra sista dagen...

jaa det var sista dagen som tonåring idag.. fick ett sms av min kära syster om det..haha om man tänker så är det rätt sorligt.. jag tänker tillbaka närjag var som lina.. fan va skoj jag hade då.. 15 år fick köra moppe.. man umgicks med en massa människor och man åkte epa och moppe.. såå skoj :P massa fester och roliga saker.. :) livet var rätt bra då..haha nu e det så där att man måste jobba och massa sånt.. hihi vara såå vuxen..   ;)

aerobic var jag på igår,, skit roligt, fast jag e inte så duktig :P

nästa fredag.. hoppas jag kan komma hem snabbt bara :P men jag vill gärna... och träffa dig REBECKA! :D


// Sara

Kommentarer
Postat av: R Eriksson

jaaaa. vi ska ses! och skoj ska vi ha! hihi natten ska var lång, vi ska nog hinna ses! :D hihi puss

2008-09-24 @ 21:52:58
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0