ännu en dag!

jaha jobb och slit hela dagen... haft lite kull,,.haha när tobbe o skulle ringa till menigo.. satt han i kö i typ 25 min.. sen testa jag ringa från mobilen.. inget svar..  sen efter 40 min testa jag igen... haha då kom jag fram till en om hette mats :P haha tobbe blev så jävla arg då..haha så skoj det var egentligen..fast han var skit arg! haha :P
han tog min telefon och sa till killen att han hade två min på sig att ringa till oss på jobbet.. men det gjorde han aldrig! haha sen ringde tobbe kom til kundservic.. sen sa han till henne att någopn skulle ringa..s å då ringde en maria hah jag fick snacka för han var arg! :P

 pratar med min kära ted :D nu.hans mobil e sönder :(           kass!

träna PUMP idag e fan helt slut och då tog jag ionte alls mycket haha men så edet när man ej tränat på länge!! haha :P


// Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0