Färjan eller vad det hette ? ;)

kl 8 ska ett program på 5.an starta radio tips om att se..haha får se vad det är för något,. annasr slår man nog över till fyran och ser idol. ska tydligen börja live idag.. kan ju vara kul och se det med...

dagen har går fort, städat , diskat , tvättat lite.. sen kom jag på att ringa verkaren.. var ute och gick med EMMA OCH FELICIA... sen hem om.. till banken.. åt på karljohan.. sen pratat jag med REBECKA ;D skoj..längtar tills fredag :D fick veta att emma till norrläningen ska vara med :P haha om DU HITTAR HEM :D hHA (SKoj)

SEN åkte jag hem om landet..verka hästen haha hem om 9 MIL haah :P mmm blev hon fin.. tog lite bilder med min UNDERBARA kamera... hhaha.. den ska med på fredag!

sen till skusup igen.. på cykelen på gymet.. en timme där.. nu e jag hemma igen..åtit lite..ska duscha sen TVEn...


trevlig kväll!

// Sara

         


Kommentarer
Postat av: Rebecka

fan va fina bilder du verkar kunna ta med din nya kamera! otroligt! fina bilder ska det bli på fredag också! hihihi längtar så med, det blir nog mysigt! Puss puss saknar dig!

2008-09-29 @ 22:37:42
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0