Kort helg med massa mys :D

jag är ledig i tre dagar men min kära var bara hemma och sov med mig en natt.. tråkigt men så är det...  var ju hos honom i halmstad igår. sen hem..åt godmat med tv mys.. lite GODIS och såå..hehe,.. sen idag har vi slappat tittat tv.. VARIT UTE OCH GÅTT hehe..  sen har jag bakat neger bullar och ted testa göra sufflé men den sjönk ihopa.. :( haha :P
men helgen har varit mycket bra :D

imorgon.. ska jag förhoppningsvis ut ocg gå med emma :D skoj.. sen har jag bokat träning tisdag och torsdag. NU är det dags igen.. :D NAJS!! ojjjoijj


" I Kissed A Girl " :P

nu går jag och väntar på min andra bok.. hoppas den kommer imorogn..elelr på tisdag iaf! vill läsa nu nu nu haha :Pted tycker jag e töntig hhihih...


// sara

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0