PS. I Love You !

hejsan...

igår blev det shopping för min och teds del.. NOVA LUND... dock hitta jag inte jätte mycket, lika bra är kankse det..haha blev ändå. två koftor elelr vad man ska kalla dem.. sen blev det nya träningsskor..så nu är det dags igen att börja med det.japp japp.. NÄSTA vecka e det dags två pass iaf!

ted handla också lite.. typ nya FOTBOLLS skor.. jeans och en  skjorta,..hihi

på kvällen blev det en film för min del.. var faktiskt ute och gick en runda med :D hihi...
men det blev iaf PS . I Love You.. himla bra film.. sorlig men  bra...  jag gillar repliken "Jag älskar DIG till slutet"
sen satt jag mig vid datorn men jaaa.. då gick STRÖMMEN i hela SKURUP..hah helt sjukt mörkt blev det.. fick ringa SVÄRFAR men de hade samma där uppe.. haha.. hela skurup var svart!

idag blir det hem till MIN familj.. rida.. och vara med hunden min.. :D

// Sara          
(bild från i lördags)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0