träna...

då har man jobbat.. hmm fattar inte vad som händer på jobbet.. trivs inte där.. usch.. men ska aldrig lita på någon man inte jkänner till 100 % ojj ojj ojj.. asså... hmm..jaja vi fårs e.. verka iaf som jag får ledig den 8 nov och den 14 nov.. det eju gutt iaf :P haha


prata med en idag som jag ej snackat med på skit länge, var skoj.. vi tyckte så bra om varandra då jag och dit barn umgicks.. men den tiden e visst över.. dock fick man veta ett och annat om hur det ser ut nu..  skulle vilja prata med min förre detta "vandrande dagbok" för HON skulle förstå vad jag menar.. >!!!


snart bär det av till gymet :P haha aerobic idag står det på schemat..var ju duktig igrå och gick på spining :P haha...


blir dock bil dit vågar ej cykla fall det reganr nät man sak hem.. fy på mig :P haha sen ikväll blir det köra till veberöd opch lämna skor! till ungen lina :P saknar när jag var femton haha! :)


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0