Sara & två dagars ledigt :)

E hon tillbaka eller e hon tillbaka :P
Ja idag kommer ett litet inlägg :)

ska vara ledig två dagar nu, härligt.. :)

Hoppas på SOL imorgon men har inga högaförväntingar, haha har typ ej varit fint väder en hel dag när jag varit leig haha!


Får väl också skriva om det som hänt i sjöbo just nu,
en 19årig flicka i från vollsjö har blivit mördad nära sitt hem, det är helt sjukt att det e sååå nära in på en..
jag kan inte påstå att jag vet så väldigt mycket om henne men jag vet ändå vem hon var!

jag hoppas verkligen de hittar den som gjort detta och att det kan finnas bevis osv, så man kan få en förklaring i vad som hänt! just nu vet de ju inget, ingen vet ens hur hon blev mördad,,  :S

VILA I FRID!


 // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0