årets KOCK

jaa hitta nyss på internet att idag går FINALEN i årets kock..haha man missar mycket när man är i SPANIEN..men jaaa.. 


nu är det ett par år sen flr min gammal CHEF Peter j skogström,,haha sen han blev men jaaa vi hoppas ju på en SKÅNSK vinst ikväll:P
jag HEJAR på ANNA, för det är vad vi behöver men jaaa, jag tror att det blir kanske alex som vinner.. har inte helt koll på de andra..

iaf min FÖRRA köksmäster TOBBE tycke rjag skulle varit med,,jag gillar honom sjukt mycket  som kock och tycker om det han gjort,, haha dock e det ju inte den finnaste matlagningen vi höll med på skogan haha men jaa tänkande han hade var KANON..   synd att det blev som det blev. haha passa inte riktigt att vara på BB som att fixa det man ska ha  osv hih :P men NÄSTA År haha :P

sen  var det ju DANNE MULLER som var ännu närmare, han kom ju till den semifinal.. man jaa, inte han heller.. SYND!!! hoppa spå dig nästa år med..

MEN IKVÄLL HEJAS DET PÅ ANNA! dock är det typ redan gjort.. och ikväll får man veta vem det blir..

// Sara

BESÖK..http://recept.nu/1.286855
o m du ska fixa någon god mat :P haha!! tips fårn kockarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0