Mamma :D

jaa ikväll var vi vår runda i parken. jag gick idag hihi :D ted sprang, sen hem duscha och såå,, fixa mat,.
bara jag och ted HEMMA
, thomas kommer imorgon, ska hämta han vid nio, carina jobbar kväll.

vi åt iaf klyftpotatis med Kalkon stekt skit gott ;D och en currysås till det / kall.. mums var det jhihi
sen nu e vi väldigt sociala. jag sitter vid min dator ... ted sitter vid deras och tittar på youtube haha klipp där.. jag surfar :P

har pratat med min KÄRA MOR, jobbigt att lägga på, då känner man att man saknar dem , men annars går det bra hihi, med mormor var det hyfsat också så det kändes ju okej,, som tur är. och emd VÅR MAJA var det också bra, hon satt ute i SNÖN sa mamma..haha för snö har ni visst i SVERIGE :P det har vi inte här intehhee.hee.. hoppas inte det kommer heller.. då är det något konstigt haha!

nu ska jag nog snart tjata på ted att spela spel :D

// Sara

 bild på mig ifrån igår >:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0