Palmitos Park :D

ja när ted kom hem igen efter att lämna de på flygplatsen och varit på IKEA hämatat ett överdrag till de som bor där nere's soffa, så körde vi  till PALMITOS PARK,,
kom dit vid lite i halv 12, kom lagom till först föreställningen, papegojor, skit coolt, bilder kommer inom kort, hoopa jag att jag orkar haha. ( bloggen är väldigt seg just nu, just med bilder)
jaa sen gick vi runt var typ skyltat vart man ska gå,, SKIT ksoj var det,
kom till EN FOTOGRAF, haha fick ha papegojor på huvudet, en LÅG I MIN arm haha :P har KÖPT foto på detta ( OCH INGEN FÅGEL BAJA PÅ MIG ) haha :P
sen var vi på två shower till, skoj skoj.. eller jaa den sista var inte så kul, men jaa nu har man sätt det,

SEN var det FJÄRILAR, ORANGUTANG, fiskar, ödlor, schimpanser, kängru, örnar,, jaa en massa djur...skoj skoj :D :D ÄVEN SURIKAT ( TIMON :P haha )

sen körde vi till arguinegin till ett ny byggt shopping center, haha titta lite :P typ carina var och shoppa "hemma" kläder / "sov"kläder i en affär, men jag hitta inget..
ajja sen körde vi längsbergskanten/ havet hem,,, skit mysigt,,,

stanna till vid TVÅ tillfällen, tog lite bilder, ( en bild teds nya på facebook) haha :D det var mysigt och skoj :D

senhem..!!

// Sara


bilder ska komma upp!

Kommentarer
Postat av: Kimzan

Har dom byggt upp Palmitos park igen. Jag hörde rykten om att den brann ner då när det var brand på GC. Vi har också varit där. Sjukt roligt.

Hälsa alla så gott från oss. kram

2009-02-16 @ 13:40:37
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0