Roger´s...

jag får ju blogga om det med,, haha jag e snabb såå :P

grannarna kom upp igår eftermiddag och drack vin, vi prata och såå..carina visa vad hon köpt på markanden.. hmm köpt en sådan väska jag ville ha,, så på onsdag dåå ska jag ner och leta haha :P  och PRUUUUUTTTTAAAA!!! som bara den :P och det vara vara " med märket" haha

jaa sen till slut fixa vi oss och tog taxi till "rogers" var två svenska män som hade ett ställe.. med en liten meny bara och sen kunde man välja typ 3 rätters alt för 14.90 euro.. väldigt billigt..
vi tog det.. jag och ted tog : TOASTSKAGEN, entrecote med potatis gratäng och lite grönsaker och såås(fast jag tog sås brevid, var pepparsås) klara mig utan den haha , gratängen var krämig såå :D sen till dessert tog vi GLASSYMFONI, typp glass med grädde. chokladsås och ett litet KEX :D TILL det priset var det BRAAA, :D haha lite svensk stil på det med hihi
thomas och carina åt, murkeltoast(som smaka gott , smaka lite fårn carina) sen åt den någon fisk med jaa vitvinsås och typ duchesspotatis( vet ej hur det stavas) sen tog det irish coffe efteråt.. det var trevligt..

vi tr'äffa  en konstig gubbe där på stället som skulle det playa del sol sen, haha :P ragga på tanterna, dock var han gift (sa han ) men frún var hemma hahahahahahaha! SHIT..

så vi gick också till PLAYA DEL SOL sen och titta, och mycket väl där var han, såg han flera gånger och TILL SLUT fick han tag på en DAm HAHA ATT DANSA MED,, mmm vet ej hur det sluta..

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0