Sol till slut

jaa dessa fina soladagar man kunde haft haha, mycket att blogga om.,, nä kanske inte men lika bra ändå hihi :P

gick upp halv NIO åt frukost, gick ner till marknaden :D leta en BILLLLLLLLIG klocka till ted,, men de han ville ha kosta typ sjukt mycket haha en 60 euro coh en annan 70 haha så det blev ingen.. dock blev det JORDBUBBAR istället,  men det var himla gott, så det gjorde vi rätt i, :D åt upp de på stranden i ett nafs :D hihi

väl när vikom till stranden "varna" de för att ta ner alla parasol för det blåste, jag bara tänkte SHIT inte en dag till med massa blåst, men jaaa lite moln och lite blåst, var inte så farligt som sist,,,
men TILL SLUT haha eller jaaa efter en STUND försvann alla MOLN och det blåste lite men jaaa.laom,, såå härligt,,

såå nu hoppas jag PÅ en massa VANLIGA fina soldagar till.. vill ju bli brun, ted börja ta färg nu haha, jag känne rmig blek hihi :P men LITE färg är där ju allt ;)

dock mår inte mitt lilla HUVUD BRA, andra dagen med huvudvärk, trodde jag lura bort den med en tablett igår men ikke, varit hela dagen idag.. jälva SHIT,, är så tråkigt, orkar typ inte alls mycket..

// Sara

Kommentarer
Postat av: Rebecka

mmh.. dom ser goda ut!

2009-02-04 @ 18:53:05
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0