åhh vad man vill haaa... ibland..

satt och titta på facebook hitta några gamla klasskompisar som har hund / ska ha hund.. shit vad jah´g längta själv dåå..


jag vill verkligen ha en hund, som är min min min.. men det e sååå mycket som ska passa in först och frömst,, TID , plats till den. och allt där till..

haha vi har ju vår lilla katt maja som vi satt ut på landet just nu, det kan man ju inte gör med en HUND hur som helst.. eller ? ja visst man ska kunna åka bort men ej hur länge som helst,, ajja.. det får vänta
men en bild får man ju bjuda på..

 denna lilla sötnos får man ju bjuda på hihi.. så söt den var. tänka om man kunde ah en sådan haha.. det är ju inte en sådan jag längat efter men visst var den SÖT ;)

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0