dagarna går...

ja idag är det lördag, ska träffa gisela nu snart. ska fika och snacka lite :D sen efter det ska vi hem till landet, vara där idag, gå till mormor och ove, hihi, sen har jag tänkt att ringa becka när vi är på väg hem haha.. vet ej vad hon gör ikvälll men det är vår chans att ses innan vi åker hehe... så jag ska skicka till dig :P haha hoppas du läser detta med :D

ja igår prov packa jag min väska känns bra 17.4 och då har jag lite till kvar men jag tror det mesta ska få plats :D  har ju förrviso massa småsaker till som ska med, men man kan ju ha visa saker i handbagaget sen har jag ej bestämt vad jag ska ha på mig när vi åker.. måste jag lösa det med.. tänka på om jag har kläder så det räcker haha :P

// Sara

 söt bild :D    gisela också :P

Kommentarer
Postat av: rebecka

miiiiI! jag ska jobba kväll! helvete!

2009-01-03 @ 13:55:33
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0