KRÄFTA = för mycket av solen!

jaaa!! nu sitter man har VÄRMEFROSSSSSSSA!!! haha snacka om att vi e FYRA små kräftor som fått för mycket solidag haha!!! men man har ju iaf FÄRG ;) hihi för min del lite för mycket på ryggen, för carina fram haha SER ut som hon har brillor på inu :D och thomas väldigt röd på framsida/bröst hihi ted, haaa jaa du.. e nog lite på rygg för hans del med...han snacka om axlarna..tror jaaa ;)

det var himla skönt iaf.. med sol och sååå.. hoppas på massa sol nu.. så vi kan få fin färg haha :P eller iaf jag.. på ted syns det rätt bra redan..haha...
gjort i ett par dagar!

sen kom vi hem .. vila lite..haha ted och thomas fixa något..
sen vid över FEM stack VI till parken. och motionera lite :D BRA BRA!!!

sne hem.duscha och ättit kvällle mat ;O idag åt vi först en rostadmacka med advokado och räkor, sen TONFISK ( tillagad i ung) med SMå potatis och GRÖN MOJO :O ,,, massa mojo här nere.. STARKT medn GOTT :F
nu tittar de andra tv och jag med väl snart !!! kanske...


ÅT EN GLASS PÅ STRANDEN :d MUMMMMMMMSSSSS! denna glass åt vi i bacre med och den finns ej i sverige men det e GB som gör den och min innehällsförteckning på glassen idag var på SVENSKA!!! hmm skumt.. hoppas den kommer till sverige i år kanske ?


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0