Man hoppades visst...

ja idag ville jag sola på taket men sen kolla ted och carina på internet.. mm iaf vi köörde ner till maspalomas för att sola.. haha men var där någon sol framme.. nä då.. den var i moln haha :P jaa vi gick lite på bulervaden eller vad det heter hehe , titta i lite affärer och såååå. sen titta vi på MASSA ÖDLOR haha var en ganska stor hehe. :P sen träffa vi på en KATT och då tänkte vi på vår lilla MAJA haha vilka töntar ;) haha nä men ibland var man trött på henne men nu saknar man henne lite.. jaaa sen åkte vi hem,, jag satt mitt på terrasen och läste.. "stella och sebastian" kom typ till sidan 50 :P det e NICE.. börjar bli bra nu sååå...  kommit en bit i den!
sen fika vi ite först på chokladkakan :P haha sen på lite mat elelr vad man ska säga..

sen titta vi lite tv.. nu  har ted och tomas åkt iväg kolla på skrivare.. carina gick visst och vila.. och jag sitter ju själv klart HÄR DÅ:Phaha vilken klassiker hihi.. jaaa jag har iaf bestämt mig för att jag sak ner till parken snart.. bara för ted åkte iväg såå ska jag inte sitta häroch hänga.. nää så jag ska dit.. får se om jag gå eller springer idag.. kanske lite av varje ;)

Hörs senare!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0