MasPalomas

idag har vi inte gjort allt för mycket, vakna lite över nio, låg och drog oss :S upp gjorde frulle,, sen tog vi det lungt haha,
på eftermiddagen körde vi till BANKEN och tog ut lite pengar :D jaanu börjar det gå ner lite på KONTOT :P hihi.
sen körde vi till Maspalomas och gick på stranden.. hitta kamellsafarie och lite "strandberg" hmm nä, vad kallar man det.. "kullar" ja jag vet ej.. haha vi gick lite där.. var en dryg backe upp hihi,, eller ja vi gick ju inte så långt men en bit hihi, sen gick vi längs stranden och såå bara... tog det lungt,

kom hem fixat emd tvätten,, ätit lite, nu läser jag men tog en paus för at msn med MIN syster..hehe om de skor jag hittat, visste jag skulle köpt dem men eftersom svart ej fanns i max 37 så visste jag ej vilken färg, men jaa vi löser nog det HOPPAS jag.. hihi..

// sara

skriver mer sen...

Kommentarer
Postat av: Kimzan

Kul att du hittade mig =) Hoppas ni har det bra på GC. Hälsa alla. Var rädda om er. Kram

2009-01-21 @ 21:20:48
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0