NU äntligen

ja nu kommer mitt första inlägg för idag hihi, har tänkt flera gånger men det har hänt en massa emellan eller något haha! jag har ej tagit mig tiden helt. men iaf..

dagen som såå har varit, vi åkte till ettt köpcenta  som jag fick tips om igår men som vi trodde, där var en tjej redan på väg ner för det jobb jag sökte, men hon tog mitt namn och nr, så vi kan ju hoppas iaf! haha men jag tror det ikke, menjaaa vi ger ju inte upp inu, haha ted har ju ej sökt något inu...

sen var vi på holidayworld och spela lite SPEL... titta lite sen hem, läst tidning i eftermiddag, ätit lite mellis haha sen nu ikväll var vi och gick i PARKEN väldigt mysigt, där var massa GRÖNT GRÄS hihi... ch det lukta nyklippt gräs haha...  lukta gott gott!! sen hem fixa mat, och nu,, sitter jag här...

ted och tomas fixar upp julsaker i skåpen haha ...

blir kanske film ? hm iaf chips med hemma gjord dip :P

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0