nu börjar jag känna av det!

ja idag när jag låg på stranden låg jag och tänkte på en massa saker jag vill göra i mitt vuxna liv. haha vet ej vart jag sak börja och hur jag vill att det ska gå ? vad jag har för mål ? kommer jag fixa något ? hmm jaaa jag vet ej,  detta får bli en prövotid och ett test på allt..

nu börjar jag känna lite att det var länge sen man träffa SIN KATT haha att hon ändå kan betyda en del hihi och sin hästa PÅLLE :P hmm får ta tag i henne sen när jag kommer hem igen..

VAD ska jag höra i mitt vuxna liv ? man villju inte vara ensam, man vill göra det med någon ? hihi  jag har försökt lite med BECKA såå jag hopaps vi kan göra något tillsammans i vårt vuxna liv :D SÄLEN ? eller vi hittar något annat ? haha 
jaaa. man har ju olika drömmar här i världen.. hehe sökt på internet idag och då hitta jag en sida där folk skrivit för viso ett par år sen om att de sökte någon vän som ville bo med dem på något ställe..aha fanns olikaa mm.. KAnske något jag med får göra ? ;) annasr får jag vänta TRE år sen får jag ÅKA en massa med MIN SYSTER !! hon kan man ju tvinga haha :P

här komemr lite bilder...
 MIN ÄLSKADE HÄST!!!

VÅR KATT MAJA!

 NALLE :)


// Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänjkte precis skriva, jag då? och tänkte liksom håll ut 2 år så åker vi! så helt plötsligt står det syrran, glad ja, men så står det om 3 år. hallå?? jag är faktiskt 16, dvs om 2 år!!! :D::DD

2009-01-16 @ 20:39:26
URL: http://linathegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0