nudåååå..sååå

jaa för långe länge sen börja jag läsa STIG LARSSON böckeernaaaa. på något konstigt sett övertala jag ted och läsa.. och tillslut gjorde han det,, inte nog med det.. det sluta med att han läste alla tre.. klart och jag kom bara i början på tredje och sista boken.. men nu, har jag läst mina egna böcker jag hde med mig såå hitta jag stig larsson i carinas bokhylla.. så idag gav jag min in på den igen.. och nu ska jaa läsa klart den haha.. dock är det en stor och klumpig bok men den kom med på strande idag såå det fortsätter denmed..kom 80 sidor idag såå.. bra bra..

när jag har berätta för folk att jag tappa läslusten då när jag börja med tredje fattar inte det haha inte jag heller, men jag förstår faktiskt en del nu, och minns vad som hänt.. inte allt men än del har man koll på..

 jaaa att kära bil var rätt skoj.. ted var rädd haha verka såå :P typ han tyckte jag körde försakt i rondellen och såå men va fan, de kör som fartdårrrrrrar överallt, stannar ju ingen stans..haha helt sjukt, ajja det var skoj att köra.. körde e gatans nerförsbacke..haha TUR BROMSEN funkar, snacka om backe liksom, tänk snö i en skit brant backe hehe hade ju inte funkat alls... TUR de ej har snö här nere.. sen körde jag i en uppförbacke med, gatan brevid..haha kom ju knappt upp i tvån hihi. dock gasa jag kanske lite för lite i början, men det var läskigt att köra i backar haha :P

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0