om några timmar!

kl är snart nio nu, ska äta frukost sen packa det sista, väskan ligger uppe inu :D haha men jag tror bara de är sminkväskan och min plattång sen är det packa handbagaget med juu.. haah det 'r min underbara dator.. hihi sen är det tidningar, lite sjalar faktiskt haha lite godis...


HOPPAS ALLA här hemma får det bra i kalla SVERIGE annars får ni ju komma ner och hälsa på :P


// Sara


 hoppas det är bra med maja ? har ej hört något.. haha kanske blir riktig bonnnnnnaaaa KATT :P

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag kommer sakna dig! miiii! PUSS min vän!

2009-01-05 @ 12:55:15
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/
Postat av: lina

saknar inte dig än, men nästan snart, vill inte skicka sms, det e väl kanske dyrt? vill inte slösa pengarna. skickar hellre hotmail då :) Och jag hade gärna kommit på lovet om ni är där då..bara att jag lär inte få för mamma&pappa:'( Typiskt!! jaja ha det bra ihih:D

2009-01-05 @ 22:58:06
URL: http://linathegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0