emma uppe med tuppen ?

ja det va emma och fors idag :P kvart över nio fick vi ett sms.. :D hihi,

men de kom vid lite över halv 11, ted och fors tog vår bil körde iväg.,,haha de ska GOLFA haha fors ville jätte gärna och hade lånat golfklubbor av någon.. så det tyckte att det var en kul ide..haha :D vet ej hur det går för dem,, eler jag för ted :P
fors e bra ? vet ej :D hihi... ajja hoppas de tyckte det var skoj iaf!!

jag och emma tog en timmes promenad ungefär,,  jätte trevligt som vanligt :D med mycket prat och såå.. var dock lite kallt i början.. om öronen och såå.. men när vi svängden fick vi vinden på annat håll.. tur !!

sen gick jag hem och kolla kylen,, emma packa in i bilen,, :D

sen körde vi ill COOP handla inför kvällens trelvigheter.. blir taco och mys med dem hos dem.. och såå :D skoj
åhh FELICIA är så stor ny att hon sitter i kundvagnen åhh det var så gulligt och man känner hur stor hon blivit hihi :D lite "mormors kråka så skulle vi ut och åka " var det i emellan åt men några tillfällen höll hon i sig :D hihi,,,

sen nu tvättar jag..:D och sitter här hihi :D

// Sara

 bild vill man ju ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0