Hemmaaaaaaa!

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST :P  '''

ja såå får mitt lyda idag.. min natt i min säng var underbar skön :P haah

dagen hemma i frenning har varit topppennnnn :P massa pussar med katten vå lilla maja...., hunden nalle :P pch MED MIN HÄST PACHA HIHI::
sen var vi hos min mormor och ove.. hälsa på.. haha

åt god middag hos mammsen och pappsen :P :D

en underbardag iaf

träffa min lilla suyster :P snart är det skidresa snacka lite om det.. ska se vad vi får ihopppppa!! :D  måste ju tänka på jobb ?

ajja hemma nu.. fixa lite i lägenheten.. haha men stökigt har vi.. får ta det imorogn..fixa i vår garderob så vi får ordning..
KANSKE städa ut lite :D


// Sara


Kommentarer
Postat av: Rebecka

VÄLKOMNA HEM! har saknat er! PUSS <3

2009-03-10 @ 23:23:43
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0